Näsbykôlla

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Kalina - 30 november 2011 09:18

Idag känns det lite jobbigt, är lite nervös men ångesten har inte kommit, inte ännu och jag hoppas den dröjer. 


Idag blir det avstämningsmöte. Min handläggare från arbetsförmedligen, arbetsgivaren (ev tre st) min läkare och så jag förstås, skall träffas och frata om framtiden, prata om arbetsträning. jag själv har ju sagt att jag vill detta men det är ju klart att jag känt mig lite pressad att göra det, jag vill ju komma igång med jobbet, men sen måste jag ju pröva, blir ju inte så mycket till att börja med, ett par timmar i veckan för att sedan långsamt ökas. 

Min störata rädlsa är inte vad alla andra skall säga eller göra, min största rädsla är  vad jag skall säga eller göra.

Om jag kommer inta rollen som den duktiga flickan nu igen eller om jag kan hålla mig till den jag borde. Jag vet ju att jag är kapapbel till att ta på mig alldeles för mycket men jag vill ju helst inte få något bakslag i detta.


Nu återstår det att se hur det blir.

Ovido - Quiz & Flashcards