Näsbykôlla

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Kalina - 8 januari 2012 15:45

Tänk vad musik kan göra med en, eller gör. Jag, som så många andra, blir så oerhört påverkad av musiken och ibland är det faktiskt ganska plågsamt och ibland blir det liksom huvudet på spiken. Jag är en oerhörd humörsmänniska som hoppar friskt (eller rätt sjukt) mellan djupt nere i botten och högt uppe i topp och ibland är jag någonstans där mittemellan och då känns det nästan som om jag inte kan lyssna, eller det blir mest skval, lite radio, lite blandat, när jag är som djupast nere i botten kan jag inte lyssna alls, då har jag nog med det som pulserar runt omkring och innuti, kan inte med något extra. Men en liten bit uppåt från det djupaste sjupa då lyssnar jag, har listor på spotify som heter "nära hjärtat" och "det gör ont ibland..." dom är plågsamma, men jag behöver dom, då kan jag ta mina promenader i mörkret i sällskap av bara mig själv, Ella och min musik, på hög volym, jag gråter, jag är arg, jag är så ledsen, förtvivlad, minns, våndas och plågas.


Nu har ju inte alla mina mina musiklistor så tunga namn, det finns ju också "party", "gladmusik" och "tok" men det spelas faktiskt inte lika ofta just nu...

Ovido - Quiz & Flashcards