Näsbykôlla

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Kalina - 18 december 2009 19:36

Idag är det 23 grader kallt ute, har varit på jobbet hela dagen, min sista dag innan jul, konstigt nog känns det lite tråkigt, det kommer fattas nått, men det är skönt att få jullov. Jag ska försöka träffa en massa kompisar och bara äta gott å må gott, det är mitt stora mission denna jul.


Just nu eldast det för fullt i huset, i pannan nere, i kakelugnen och i vedspisen, man kan tro att maken gillar att elda :o)

Varmt och skönt men det är inget emot värmen innom mig, är en glad person just nu, en väldigt lycklig person, känner mig hur stark som helst trots att huvudet sitter lite löst idag. Min dag har varit underbar och jag kommer bära med mig den känslan så julen blir lika bra.


"This day was a good day"

Ovido - Quiz & Flashcards