Näsbykôlla

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Kalina - 1 december 2011 11:30

En riktigt trött dag, verkligen.

Avstämningsmötet gick nog så bra som det kunde gå. Det var förstås pressande, tungt och jobbigt, men också rätt skönt att få prata med alla involverade och dom förstod mig och min situation. Vi alla kom slutligen fram till att jag inte redo ännu för en riktig arbetsträning men jag kommer hälsa på varje vecka på mitt jobb, någon timme för att fika och träffa mina arbetskamrater. Det känns bra, känns lagom. I slutet på januari kommer vi ha ett nytt möte och då kommer vi besluta om fortsättningen. 

Slutet av mötet blev jobbigt, jag började få ångest. Jag och min läkare träffades efteråt och då fick jag lov att lägga mig och vila, ta medicin. På kvällen svävade jag ut och in i ångesten för att slutnligen plötsligen få riktig svår ångest. Det var bara att ta tabletter och gå och lägga sig. Som sagt, idag är jag trött.


Ska träffa mina arbetskamrater idag också, lite mer som spär på det hela, men jag ser fram emot att träffa dom.

Jag har förstått att jag mår bra av rutin, det funkar bäst.

Ovido - Quiz & Flashcards