Näsbykôlla

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Kalina - 7 juli 2009 15:31

Idag har vi varit lite lata på förmiddagen, det är man värd efter slit och släp under bystugedansen igår. Idag har jag hittills hunnit packla barnens och min egen västa. Vi ska imorgon resa bort en liten sväng ner till roslagen. Skall passa katter, kanin, blommor och pyssla lite medans min moster med familj åker iväg en sväng på semester i. Ska bli skönt att komma ifrån lite, skall även passa på att göra små utflykter när man ändå är i krokarna.

Ikväll blir det dock grillning men våra vänner T och M, och därefter vår stora favorit Barneby i "Morden i Midsomer" :o)

Får se hur mycket jag lyckas skriva nu på ett tag, kan hända att det blir ett lite uppehåll i bloggandet, om jag inte kniper tag i en datorn någonstans. :o)

Må väl alla min trogna läsare, och även ni andra.


adios

Ovido - Quiz & Flashcards