Näsbykôlla

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Kalina - 21 juli 2009 19:43

har haft en dag full av aktiviteter, vädret är urtråkigt men det hindrar ju inte mig! :o)

Idag har jag bakat mellanmålsmuffis, typ 100 stycken och 130 vanliga kanelbullar. Har även hunnit städa och pyssla lite. Mannen har klippt häck och fått bra hjälp från morbror och flickorna har rasat av sig rejält utomhus.

Mamma har rensat lite bland prylarna hemma och vårt gamla lego har hittats, har nu dlemat upp det till mig och mina syskon, blir kul för flickorna när de blir lite större.

jag är svinhungrig, har beslutat mig för att det är slut på semesterfasoner och vill inte gå upp nått mer i vikt, nu är det ner som gäller, men det kräver karaktär. Tänk er själva att baka en massa härliga kanelbullar och inte få smaka en endaste, men jag har varit så duktig så! :o)

(har ju fryst in de mesta, kan unna mig en bulle när dieten är över)

 Ikvöll får jag ialla fall njuta av morden i midsomer, det ger inga extra kilon.

adios

Ovido - Quiz & Flashcards