Näsbykôlla

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Kalina - 10 maj 2011 00:00

Idag har jag träffat mina kompisar från skolan, i alla fall två av dom, A-K från Huddik och A från Avesta. Otrroligt trevligt, och nog fick vi mycket gjort. Dom tyckte det kändes som em mini semester att få komma till mig, jag kan inte annart än vara glad över att slippa åka. Siljansnäs ställde upp mede strålande sol och värme och visade upp sig från sin bästa sida just när mina gäster kom, mycket trevligt. Att sedan traktens bönder var tvugna att sprida dynga just när vi behövda få luft kan ju inte hjälpas, men är man på landet så är man.


Vi fick till uppgiften bra, nu fattas bara ett litet opponentskap på den andra gruppens uppgift, sen är vi klara med allt. kan inte fatta det, snart är mitt år på Palliativ vård slut. :o)

Ovido - Quiz & Flashcards