Näsbykôlla

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Kalina - 16 juni 2011 22:35

De senaste dagarna har verkligen sugit musten ur mig. Den nya medicinen har gjort mig mer än trött, jag gäspar mer än jag gjort i hela mitt liv, jag är dödligt trött från när jag vaknar på morgonen till ungefär kl 14 på dagarna, sen får jag en tillfällig topp då jag blir lite piggare tills jag åter blir trött och behöver gå och läga mig för kvällen. Ångesten har också ökat lite men jag tycker og det går rätt bra, har ju ångestdämpande att ta till när det blir för jobbigt.


Idag har det dock kommit en liten vändning, tycker att jag är något piggare, hade ett telefonsamtal med min läkare och fick reda på att jag kommer öka min dos rejält, jag har ju bara börjar med en ynka halv tablett av den svagaste, så jag är väl lite rädd för att biverkningar kommer kännas någon mer vecka men det får gå, blir det inte värre än såhär så går det.


Jag kommer i alla fall fortsätta vara sjukskriven på heltid ett tag till, det känns bra, är så stresskänslig och än så länge har jag fullt upp att klara av att bara vara hemma. Men det blir väl någon råd.

Ovido - Quiz & Flashcards