Näsbykôlla

Direktlänk till inlägg 16 november 2010

Fantastiskt!

Av Kalina - 16 november 2010 21:20

Mitt humör är egentligen helt otroligt. Tänk att jag från ena dagen till den andra kan vända från bottenläge med allt vad det innebär och helt plötsligt vara högt högt upp igen. Jag ska inte säga att det har hänt mirakel, det har det inte. Men jag är uppåt, glad och mycket tillfedsställd. Det fantastiska i detta är att jag egentligen vet vad som orsakar det, låg halt av hormoner i kroppen = ingen migrän. Förkylningen mycketg bättre = jag kunde träna idag! :oD Å som jag tränade, idag var det hårdkörning och det kändes helt fantastiskt!

Jag vet ju att om jag tränar mår jag bra, jag äter som en häst och är ständigt hungrig, min kropp förändras men jag gillar det, helt ok att vara lite biffigare. Det är så tråkigt att inte ha någon energi och att aptiten är i botten.

Sen hjälper det ju till att jag är omgiven av fantastiska människor som jag vet gillar mig och ställer upp för mig och helt enkelt gör mitt liv lättare att leva. Tack alla fina vackra människor för det.

Nu ska jag försöka räta ut benen, har sendrag i ena låret. :o) Släpa mig till duschen, imorgon blir det nya tag med pugget, hoppas energin finns kvar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalina - 7 mars 2012 18:20

1. Jag har inte bloggat på en hel evighet och det beror nog på: a) har inte haft tid b) har inte haft lust c) har inte haft ork d) har inte haft inspiration. e)f)g) en massa andra orsaker...   2. Jag har gjort en kupp idag. Jag bjöd mina barn på ...

Av Kalina - 6 februari 2012 15:47

Hur svårt ska det vara att umgås på ett nytt sätt? Bryta mönster, traditioner och vanor. Det här gillar du det här gillar jag, hur ska vi kunna mötas? Hur ska vi kunna hitta varandra? Helt plötsligt kändes avstånden milslånga.   Du och jag so...

Av Kalina - 20 januari 2012 14:18

Idag började dagen med en faktiskt rätt skön powerwalk bort till Almo för att träffa min kära vän Sara. Kylan bet rejält i kinderna idag men jag fick snabbt upp ångan. Vi slog föje och gick runt byn och babblade på som vanligt, det är så härligt att ...

Av Kalina - 11 januari 2012 14:36

Jag brukar ägna mig åt att gå igenom posten och alla tidningar jag inte hinner läsa på morgonen då jag äter frukost, mycket för att jag är ju ensam då och det känns liksom som en bra sysselsättning, då kan man oftast rensa bort en hel del gammalt brå...

Av Kalina - 10 januari 2012 14:45

Som jag tidigare skrivit så påverkar musiken mig väldigt mycket. Här om dagen hörde jag en låt som jag faktiskt hört sådär i bakgrunden tidigare men inte reflekterat så mycket över. Men nu när jag hörde den igen har den etsats sig fast och jag känner...

Ovido - Quiz & Flashcards