Näsbykôlla

Alla inlägg den 25 april 2009

Av Kalina - 25 april 2009 19:23

Lördagskvällen fortsatta med fest hos våra vänner T och M i Leksand. Det var parmiddag med typ 8 par. Riktigt trevligt och riktigt gott, jisses vilken god mat. jag har en förkärlek för italensk mat och jag verkligen stornjöt och åt massor. Sen var det så trevligt att prata med folk, skönt att inte hela tiden känna sig kluven mellan konversation och barnen.

Det blev lite sent men det var det värt!

Sol

Av Kalina - 25 april 2009 12:20

Va skönt det är med sol, man blir liksom gladare i sinnet och mår lite bättre av värmen.

Tårarna kom i vid ström igår kväll när det gick upp för mig att mormor faktiskt är död, det är så svårt att ta in så kroppen stänger liksom av.

Tacka alla snälla vänner som skriver meddelanden, ringer och tänker på mig.

Har varit inne i Leksand idag med flickorna, vi handlade mat, fina blommor som våra vänner skall få ikväll. Vi ska på parmiddag jag och älsklingen. Ska bli trevligt. Barnen ska vara hos farmor.

Nu skiker magen och maken efter mat så nu är det bäst att gå. Sen ska det bakas muffins i stora lass inför avslutningen på småbarnsdansen imorgon.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards