Näsbykôlla

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Kalina - 28 april 2009 19:20

igår ringde jag till min chef, vi kom överens om att jag skall var sjukskriven resten av veckan, känns bra, tror faktiskt jag behöver det.

Idag har jag varit med flickorna hela dagen. Vi började med kyrkis, där blev det pyssel och jag träffade min kära vän C med barn och dagbarn, det var rätt länge sedan sist så det var kul. Kyrkis är en rätt fantastisk aktivitet ändå, så mycket service med leksaker, fika och grejer.

Efter kyrkis kämpada jag hela vägen hem för att håll ungarna vakna, lyckades nästa, bara Ärtan slumrade till lite. Fixade lite lunch till tjejerna sedan var det dags för Myran att sova middag.

Lite senare kom min vän S med lilla E och vi lunchade lite och sedan blev det en promenad upp på byn lite.

Vi gick förbi flickornas förskola, det var ett kärt återseede, många kompisar som ville komma och prata.

Sedan hängde vi en stund ute på lekplatsen utanför förskolan. Träffade många andra vänner, snackade lite, ungarna lekte, solen värmde emellanåt. Kändes faktiskt riktigt bra, jag mådde bra.

Nu har mannen kommit hem och nattningen har avslutats, känns lugnt och skönt, funderar lite smått på en springtur, men vi får se.

adios

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards