Näsbykôlla

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Kalina - 1 april 2011 19:29

haft en jobbig dag idag på jobbet men konstigt nog har den ändå fungerat hyfsat. Den första kommentaren jag fick idag var - men hur mår du? sen sa nästa - men va blek du är. Då förstår man ju att man inte är det piggste som gått i ett pat skor.

Min fina tjej har åter feber, ful i halsen, luktar illa ur munnen och körtlarna är svullna. fattar inte, nu är det femte infektionen sedan oktober. :o( kan inte vara bra, ska inte vara såhär...

Måste ringa till halsdoktorn på måndag, jag ger henne inte en till penicillinkur, ungen kan inte äta mer penicillin  nu, Det värsta är att nu har jag ont i halsen också, känner mig febrig...är det dags för mig nu?

Orkar inte...

Idag har det varit bra på jobbet lite också, ibland kommer det glimtar där jag kan vara bara karolina, där jag kan le, skratta lite, få glömma allt jobbigt för ett tag. Då mår jag lite bättre, då försvinner det onda i magen. Önskar dom känslorna kom oftare.


Blev lite lycklig s jag hoppade för en stund sen också, fick reda på att jag blev Väl godkänd på tredje delkursen på utbildningen....känner mig duktig... :o)

Ovido - Quiz & Flashcards