Näsbykôlla

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Kalina - 16 april 2011 18:44

har varit med min vän K idag. Vi har haft en lugn dag tillsammans, med Spa, promenad, jag visste inte om jag skulle klara av beröring från massage så jag valde bodyscrub. Ett bra val, mycket beröring det med, men det var helt rätt teraput. Det var samma som för ett år sedan, som att komma hem. Hon såg direkt, frågade, jag bröt, grät, hon tog emot, hjälpte mig, fångade mig, blev nog en bodyscrub utöver det vanliga, lite massage på stress och ångestpunkter också, men det var bra. 


Har bestämt mig för att fira min dag på annan ort, kommer inte vara hemma, kommer inte heller ha något födelsedags fika eller som vanligt stå på tå och fixa och dona. orkar inte, kan ju inte.

Hoppas jag kan låta bli. Jag älskar normalt att fylla år, det är ju ingen skillnad nu, men jag kan inte ta emot någon nu när jag inte är hel, jag är trasig och hudlös, sårad och känslig. orkar bara inte. Får ont i bröstet bara jag tänker på det.

Får kämpa för att mina barn ska få det fint på sina dagar istället.

Ovido - Quiz & Flashcards