Näsbykôlla

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Kalina - 5 april 2011 17:15

Idag har det varit sådär helt enkelt.

Jag mår lite bättre på ett sätt, nu är det ju så att när tiden går bleknar jobbiga saker, vet ju att det blir värre så fort jag börjar stöta och blöta det jobbiga igen. Hade en tuff dag på jobbet, kände mig nästan osedd, men det blev bättre, kändes bättre.


På träningen visste jag att jag ju skulle ta det lugnt på grund av halsen, men när jag kom dit så blev jag så less på allt, alltid denna hals, eller trötthet, låga blodvärde eller nått annat. Så jag tränade, ok, inte lika hårt som på ett vanligt träningpass, men helt klart mer än jag borde. men det var skönt, trött blev jag, kanske inte det bästa att göra, men jag är glad. Fick lite endorfiner tillfälligt som lättade upp. kan behövas i dess tider.

Ovido - Quiz & Flashcards