Näsbykôlla

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Kalina - 15 april 2011 10:12

nu är jag hemma, det känns skönt men stressen är kvar, den bara maler och maler i magen. pulsen är hög redan från när jag vaknar.

Idag behövde inte jag ta barnen, min man har äntligen kommit hem, kändes så skönt igår, en tung börda lättade faktiskt. jag sjukskrev mig själv igår. Kändes konstigt.

Nu när jag äter min medicin så har jag ingen migrän längre vilket är toppen, vid det här laget som jag mår så hade jag varit totaldäckad i migrän annars. men att sjukskriva sig utan att ha migrän var konstigt. men ont hader jag ju. Ont i bröstet och förtvivlat ont i magen.

Det var svårt att vara still igår, flängde runt som ett torrt skinn, städade, tog en promenad, pluggade, städade, mer, tvättade, fanns liksom ingen ro i min kropp, la mig en stund på soffan och somnade tvärt. jag har gråtit hela dagen.

Kvällen är lite lättare, då är jag utpumpad och trött men då är också tårarna nästan slut så det är jobbigt, ibland behövs det lite mer gråt.

Igår fick jag vara i famnen hos min man, det var skönt, det behövdes, jag fick vara liten ett tag...

Ovido - Quiz & Flashcards