Näsbykôlla

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Kalina - 7 april 2010 16:03

Idag kan jag nog inte få fram så mycket annat än att jag har ont. Har så förbannat ont och det värsta är att jag inte vet vart det kommer från. Smärtan sitter i käken på höger sida, borde därför kanske bero på någon tandusling som vill mig illa, har hela tiden trott att det är migränen som bråkar med mig men nu börjar jag tvivla.

Vad är det som är värre än mensvärk och PMS, jo, mensvärk, PMS och tandvärk. Ja, jag lovar just nu är jag inte lätt att tas med, tålamodet är nere i botten, jag är sur och grinig i största allmänhet. Att sen har ont både här och var gör ju inte saken bättre. Inte ens min älskade träning kunde få mig på bättre humör.

Men men, det är bara att uthärda, mina kära medsystrar där ute jag vet att ni vet precis vad jag talar om när det känns som man vill hoppa, skrika, gråta, gräla och äta choklad - samtidigt!



Ovido - Quiz & Flashcards