Näsbykôlla

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Kalina - 24 april 2010 17:25

Har precis kommit hem från en skön dag tilsammans med svägerskan. Vi har varit på lunchspa, inte mer än 5 minuter från hemmet. Rätt lagom och skönt. Behöver en riktigt paus ibland från allt, njuta, vila och prata utan att bli avbruten.

Jag har badat jacuzzi, kurbad, ätit god lunch, spafika och skön ansiktsbehandling, känner nmig seg som få men fräsch som en nyutsprungen ros.

Allt skulle vara helt perfekt om det inte vore för att jag blivit sjuk, igen. Igår kände jag att hela kroppen var seg och jag var lätt svimfärdig, under kvällen fick jag ont i halsen och frossa. Har haft feber i natt och jag kan knappt svälja. Har gått på värktabletter idag för att kunna njuta av dagen. Verkar som om halsflussen har kommit tillbaka. :o( Jag som aldrig haft det tidigare har nu fått det igen efter bara någon vecka efter penicillinbehadlingen. Inte kul. Det tråkigaste är att om det nu är halsfluss så får jag ju inte jobba och det känns inte så bra. Jag är ju på mitt drömjobb och då vill man ju visa sig från sin bästa sida hela tiden, inte lätt om man är sjuk eller vabbar stup i kvarten.


Ska ha en lugn och seg kväll har jag bestämt mig för, min svägerska sa att jag nog behöver vila lite mer, låter som en bra idé, ska försöka med det. ;o) ja det blir ju inte lätt... 

Ovido - Quiz & Flashcards