Näsbykôlla

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Kalina - 12 april 2010 18:54

Just nu sitter vi alla i familjen i samma båt, vi går alla på Kåvepenin för olika åkommor, jag själv har dragit på mig en kombinerad halsfluss/infektion efter tanddragning. Låter kul va!

Nåväl, humöret är faktiskt lite bättre nu när jag äntligen vet vad som är fel och faktiskt har något för att det ska bli bättre, trodde aldrig en penicillinkur kunde göra sådana underverk med psyket. :o)

Något mer sok jag är mäkta förvånad och glad över är att jag nu vet att jag inte ska byta vårdcentral nu såhär inför vårdval och allt. Min vårdcentral har nu de senaste tre besöken och tre telefonsamtalen verkligen gjort sig förtj'nta av att ha mig och min familj som kunder. :o)

I övrigt på hemmafronten känns det också rätt bra, vi har haft en kramdag idag. Så fort jag och maken kramas lite så vill ju flickorna vara med och dom har också varit extra kramiga och sen skiner solen.

Jo det är nog en rätt bra dag, känns som jag håller på att hamna på rätt köl i livet igen.



Ovido - Quiz & Flashcards