Näsbykôlla

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Kalina - 11 april 2010 19:58

Jag begriper verkligen inte vad som är fel just nu.

Barnen har varit otroligt sjuka länge och väl och ofta, min man lika så och jag begriper inte vad som händer med mig. Just nu håller jag på att tappa sugen. Drog ju en tand före helgen och jag har nått så fruktansvärt ont så det går inte att beskriva, problemet är ju att jag hade ont innan tanden drogs och är inte helt säker på att tanden är den skylldige till smärtan, det blir vilket fall bara värre och värre. Dessutom har jag fått ont i halsen, till råga på allt. Idag både vid lunchen och middag så grät jag, grät på grund av att smärtan var för stark att uthärda. Kunde inte tugga, kunde inte svälja. Nu går jag på fulldos värktabletter som hjälper något men jag blir snart galen. Har jobbat hela helgen och skulle väl kanske behöva lite vila. Är ledig imorgon så jag hoppas jag får chans att vila lite då. (jo visst säkert, eftersom maken ska jobba hemifrån så kommer jag ha fullt upp med att hålla barnen från honom så han får jobba ifred, så så jäkla lugnt kommer det inte bli)


Är lite less också, less på att vara så förvirrad i mina känslor, men det är en helt annan historia.

Ovido - Quiz & Flashcards