Näsbykôlla

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Kalina - 10 april 2010 19:45

 Ett gäng härliga tjejer samlades hos mig, vi tittade på barkläder, pratade, åt och drack gott oah fortsatte prata. En sak är säker, det pratades mycket. Mycket trevligt! Vad pratar man om då, när man är ett gäng som träffas, alla känner inte varandra sedan tidigare, men ingen var helt ny. Jo det jag kunde konstatera är att trots att vi var barnlediga för kvällen och helt kunde ägna oss åt vad vi ville så var det framför allt barnen vi pratade om. Det diskuterades kläder, matvanor, egenheter och egenskaper. Visst vi dryftades det lite om våra män också men det var verkligen det lilla, något sexsnack blev det inte heller.


Jag tror nog att det flesta hade mycket trevligt och jag hade otroligt trevligt. jag saknar verkligen att få prata sådär tjattrigt och tjejigt ibland, få vara sådär tjejig som man faktiskt är och inse att även fast man får diskutera vad som helst så väljer man gärna barnen, dom är på nått vis livets mittpunkt och våran gemensamma nämnare.


Snart är det dags för ännu ett tjejparty, så är det bara, det gav mersmak.




Ovido - Quiz & Flashcards