Näsbykôlla

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Kalina - 18 maj 2009 19:53

Måndag, trött, stress, trött, blåst

Så kan man väl sammanfatta dagen. jag börjar bli väldigt less nu, dagarna bara rullar på, jag är trött jämt, försöker hinna med/räcka till/finnas till hela tiden. Jag har nu så förbannat mycket omkring mig så hjärnan inte orkar med, magen är i kaos.


Jag tror det började sedan det "normala" livet började, dvs lämna barn, jobb, hämta barn, mat, nattning, städning, och sedan alltannatsommåstehinnasmedinnanmanstuparisäng.


Idag har jag bara glömt bort tre saker, en vän, ett möte och ett arbete.

Ni, mina vänner/föräldrar/systrar som läser detta, jag vill be er om ursäkt, vill be er förlåta min tankspriddhet. Jag är mitt i ett stormigt kaos just nu och hittar inte ut, om jag glömmer bort så är det inte för att jag glömt ER, inte för att jag slutat älska er, jag bara inte orkar, jag bara inte kan få till det.


Förlåt

Ovido - Quiz & Flashcards