Näsbykôlla

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Kalina - 27 maj 2009 20:48

Har precis kommit hem från en lång promenad med min svägerska, trevligt men blåsigt och regnigt. På slutet av promenaden klarnade det plötsligt upp och en enorm regnbåge uppenbarade sig. Då får man lite glädje i sig.

Har känt mig lite moloken och sur nu under eftermiddagen, vet inte varför jag är sur och varför jag inte har något vidare humör, det bara är så. I förrgår tog jag en skön springtur, kopplade på GPS:n på vovven så efteråt kunde jag se exakt hur långt jag sprungit, hur länge och till och med medelhastighet. rätt schysst!. Jag sprang 8,4km på ca 50 minuter, i genomsnitt 10km/h, det är rätt bra ändå, bättre än förra året. Ska nog fortsätta på det här viset, då kan man ju se om man förbättrar sig.

Igår överraskade jag och mamma min älskade syster L. Vi "kidnappade" henne från jobbet, drog ner på stan, shoppade, åt sushi och fikade. Den enda besvikelsen var väl just fikat, inte något vidare gott fika, men vi vet iallafall bättre tills nästa gång. Jag köpte en present till en arbetskamrat när jag var i falun på shopping, det blev ett diadem med fjädrade bevingade hjärtan i blått med blått ludd, så fin han blev! :o) Vi har skämtat mycket om att vi skulle klä in våra headset i något fint för att se lite roligare ut, typ rosa ludd eller nått, men jag tycker nog han passade bättre i blått ludd, mycket mer manligt! :o)

Imorgon är jag ledig, ser fram emot det mycket, ska hitta på nått med flickorna, ev en tur till Mora.

Adios

Ovido - Quiz & Flashcards