Näsbykôlla

Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Kalina - 22 maj 2009 19:27

Idag väntade en lång dag på jobbet, hade igår en fantastisk dag med min kära E, en behövlig dag både på ytan och på djupet.

Idag skjutsade jag upp flickorna till farmor, fick flexa in lite senare idag för att kunna slippa tära på barnvakten mer än nödvändigt.

Idag gick jobbet ovanligt smidigt må jag säga, jag var verkligen på gott humör hela dagen och det var en typisk fredag. En av läkarna hade sin sista dag och skrev ett fint tackmail, där skrev han att det fanns två lådor kosttillskott i fika rummet, kändes ju lite märkligt att få ett par lådor proteinpulver eller liknade då övriga brukar bala tårta, men till min stora glädje fanns där två chokladaskar, ja kosttillskott är ju ett varierat uttryck. :o)

De sista timmarna var vi två systrar kvar jag och O, kunde det bli annat än trams då eller? Nåja tyckte nog att vi fick till det rätt bra, himla kul eftermiddag trots lite strul här och var.

När jag skulle hem tänkte jag köpa lite god Thaimat, men till min stora besvikelse var inte vagnen på sin vanliga plats på torget :o(

Mend et blev kebab istället, det är ju inte fy skam, men jag har märkt att det spenderas mer och mer pengar på skräpmat och ica kontot tömms fortare än jag hinner säga fläskpannkaka, måste vara ett resultat av ett hektiskt liv, man köper mer halvfabrikat. Men nu får det vara slut med dett, jag vill fortsätta lägga ut smarriga recept här.

Sen börjar det bli rätt dyrt med min mobil också, har den sista tiden pratat en del i den och det är inte bra, flera hundralappar dyrare denna månad, när nu är det dags för bättring!

Men inte ikväll, ikväll ska jag slappa, mysa, pussa, krama och kanske en mellanöl så blir jag rolig ikväll. ;o)


Ovido - Quiz & Flashcards