Näsbykôlla

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Kalina - 3 juni 2009 19:58

Idag när jag vaknade kl 04.30 hade inte migränen gett med sig, tog ännu mr medicin och la mig igen, som tur var var det lite bättre när det var dags att gå uåå en timme senare. Jag skjutsade ungarna till förskolan men dagen gick som i en dimma, jag var så trött, jobbade på och blev kl 11 uppringd av Myrans fröken. Hon var hängig och snuvig, fröken tyckde han inte var så pigg för att vara på dagis. Jag åkte och hämtade henne. I ärlighetens namn så gör det inte så mycket med tanke på min egen trötthet.

Men när jag hämtat henne var hon mycket piggare. jag ger mig sjutton på att snuvan kommer av allergi, don hade precis varit i skogen. Nåväl hon får gå till dagis igen imorgon.

Idag blev det ugnskyckling med ris och sås. Mums!

Sedan blev det snabbt förflyttande till en granne för flixandet in för midsommar i byn. Jag råkar ju blivit invald i festkommitén så det är ju lite att stå i. Jag har en hel massa uppdrag men det skall nog fixa sig, det mesta är rätt naturliga grejer.

Nu är maken trött och grinig, lite migrän är på väg tillbaka igen. Ska ta en promenad med jycken, kanske lite friskluft får mig att tina upp.


Hade

Ovido - Quiz & Flashcards