Näsbykôlla

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Kalina - 13 juni 2009 20:11

så har jag betraktat min ovärd idag. Har knappt stuckigt ut näsan utan för dörren idag, regnet har i princip öst ner hela dagen. Idag har jag gjort tårta, en jättegod tårta. tack snälla L på jobbet för receptet!

Idag har vi haft kalas för lilla Myran, kusiner, mostrar, farbror, farfar, farmor och alla respektive har varit här. Mycket trevligt och gemytligt. Vi trängde ihop oss i köket, idag kunde vi inte vara på altanen. Det blev mjukbulla och sedan tårta. Svåger med sambo och barn samt svärmor blev kvar längre så vi passade på att laga mat tillsammans, pizza! (från lokala pizzerian) :o)

Vi har haft det mycket trevligt under dagen och känner oss lagon trött, mätta och belåtna. Ungarna håller på att somnar på sina små söta öron. jag och mannen ska väl söka oss till soffan tror jag, eller så blir det promenad med vovven, i regnet. Efter en liten fundering. Jag går ut i regnet, behöver luft.


dröm sött och vakna blött 

Ovido - Quiz & Flashcards