Näsbykôlla

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Kalina - 9 juni 2009 22:06

Nu ikvll sa min man till mig - ska du verkligen äta de där medicinerna som du bara mår dåligt av? Jag tänkte lite, vägde fram och tillbaka. jag tog dom inte, jag lägger ner, jag skiter i det. Denna månad har jag redan haft sju migränanfall!!!!, det säger väl nått, kan ju inte vara någon hit med andra ord att stoppa i sig en massa skit.

Bara beslutet lugnade mig lite. Just nu är det jobbigt, mycket som surrar i huvudet, trött, trött, trött

 Var på ett möte i sockenstugan idag om siljansnäs framtid kan man väl säga. jag är ju på ungdomar och barns sida och vill få igång en fungerande ungdomsverksamhet. Mycket jag vill men så lite tid och så lite ork. Kände dock att det fanns många eldsjälar i detta, jag är inte ensam och det är skönt, det är inte så att det står och faller med mig.

Ska sova nu, har en lång dag imorgon, lite festligheter på jobbet, jag är ju med i festkommitén (stavas det så?)

Det blir kul, men skönt när det är över.


natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards