Näsbykôlla

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Kalina - 7 juni 2009 19:27

Vilken dag, vad har vi inte hinnit med i dag? Dagen började med en gedigen frukost tillsammans och efter det blev det ett litet städryck. Därefter fixades matsäck, vi skulle till Skäppsjön på lite scoutlägeravslutning med familjegudstjänst. Riktigt trevligt men också riktigt kallt, som tur var kom solen fram lagom när vi tog fram kaffekorgarna, jag satt länge och pratade med min vän S som jag inte träffat på länge, vi hade mycket att prata om.

Vi kom överens med Pastorn med fru att vi skulle hem till dom och äta lite senare, jättetrevligt! Vi for därför hem, åt lite sallad som blev kvar sedan gårdagens utflykt sedan var det dags att lägga Myran en stund. Hon somnade snabbt, jag passade på att få mig en kopp kaffe en stund.

När tiden var inne åkte vi till pastor med fru, åt en kycklingrätt med ris, till efterätt en god rabarberkaka, mycket gott och trevligt. Vi trivs bra ihop med dem.

Efter det besöket for vi till Bondgården för att hämta tomater till mina arbetskamrater, nu hade dom hunnit mogna som om skulle, dom kommer bli glada på jobbet imorgon.

Sedan åkte vi upp till Björkbacken för att rösta, jojo som de kloka och goda medborgare vi är så ska man ju rösta, jagtycker det blev bra röstat från min sida, känner mig nöjd.

Nu har flickorna fått sin välling, ligger och sover på örat i sina sängar. Älsklingen är ute på en springtur med illbattingen och jag fick en liten paus för mig själv. Blir nog att lägga sig tidigt ikväll, dagen har verkligen tagit ut sin rätt, jag är trött.


bye bye 

Ovido - Quiz & Flashcards