Näsbykôlla

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Kalina - 10 juni 2009 22:25

...idag på jobbet. Vilken fantastisk dag detta har varit. Idag är det vår bröllopsdag, tre år är det nu. Vi firade oite helgen som var eftersom det är mitt i veckan men iallafall. På jobbet var det lite att göra, framför allt så var det ju festen med jobbarkompisarna. Vi i festkommitén hade fixat och donat, riktigt skoj.

Kl 17.30 träffades alla på Rättviks gammelgård. Tyvärr regnade det och var kallt, men man fick liksom in känslan för hur det var förr i tiden. Efter det gick vi in en en stuga och åt fantastisk mat. Vi hade beställt plankor från ICA med mängder av mat på, frukt, ostar, kyckling mm mm. Alla var supernöjda. Sedan kom vi till min specialité, lekarna. Jag hade arrangerat en an AT-läkarna som håller på med lite av varje till vardags. han lärde ut två lekar. Vi delades in i två lag och varje lag fick en lek. Lekarna var så kopiöst roliga och dråpliga, vi skrattade allihop så vi kiknade, jag grät så det skvalade, så himla kul! Efter det var det prisuteldning och fika. jag kom faktiskt trea i min lek! *stolt*

Sen var det bara att dra sig hemmåt och krypa ner till sin man i sängen, är det bröllopsdag så är det. ;o)


natti

Ovido - Quiz & Flashcards