Näsbykôlla

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Kalina - 14 juni 2009 19:47

men känner ändå att jag fått mycket gjort.

har haft lite fortsatt firande för lillmyran idag, min far och hans fru var här, trevligt! Flickorna var lite i det vildaste laget bara, men man kan inte förvänta sig så mycket annat när man är totalt instängd i huset när det spöregnar och blåser ute, fy sjutton vilket väder.

Eftermiddagen tillbringade jag en stund framför mitt gamla nintendo, jisses så kul. Jag spelade ett spel som heter uforia, riktigt kul men också lite konstigt. man häpnar över den fantastiska musiken. (not)

Sen blev det till att lga lite mer mat, lite wok, gott gott - recept kommer här:


Nu har jag varit ute i detta bedrövliga väder med vovven, gick fram och tillbaka mellan backbyn och kykan för att få henne att göra ifrån sig, hon tycker inte om att bajsa i regn, men vem gör väl det. :o)

Efter mycket trampande blev hon iallfall färdig och vi kunde gå hemmåt, eller halta för min del. Mina fina neupren jaktstövlar är inte riktigt så bra som dom borde, skitsnygga men superobekväma. Mina fötter har på nått vis lyckats nöta sönder en del på dom så nu får jag blåsor nästan bara av att se på dom, trodde jag hade förebyggt med plåster men icke! Nu har jag ont!

Nu har jag ringt runt och tiggt ihop priser till bynd lotteri i midsommar, duktigt Kalina *klappar sig själv på axeln*

Nu ska vi se på Bones, tror jag ska poppa lite popcorn, förtjänar det liksom.



Ovido - Quiz & Flashcards