Näsbykôlla

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Kalina - 4 juni 2009 19:34

Fy vad kallt det varit hela dagen, man kan ju tro att man missat sommaren, tråkigt men jag natar att det är någon mening med detta också. kanske det måste bli lite kallare för att blomningen ska lugna sig lite så vi har lite blommor kvar till midsommar?

Idag var det ritigtsegt att komma upp, speciellt efter som min lilla Ärta låg och myste tätt intill mig i morse, jag ville ligga kvar! Men det är bara att kliva upp. Idag var det en rätt skön dag på jobbet, ett par av mina arbetskamrater var lite taggade idag, var nästan lite jobbigt att vara i samma rum, tur man satt i kuren. När vi senare satt och pratade kom en patient till receptionen och skulle anmäla sig, vi fick ögonkontakt inte en utan två gånger, i princip oavsiktligt från min sida (nästan):o)

Oj va fin han var, pirrade lite, det var ett tag sedan. hi hi, "råkade" möta honom i korridoren lite senare också. Tur man får titta.

Sen åke jag och några arbetskamrater till Grycksbo vårdcentral för att få lite uppdatering och utbildning, riktigt intressant.

Sedan var det att sticka direkt till ett möte på banken, å va duktig jag var, nu har jag omfördelat mitt sparande och börjat spara mer, *klappar sig själv på axeln*

Hann precis till Thaivagnen på torget och fick med mig mat hem till mig och älsklingen, mums!

Nu är ungarna nattade, hunden har varit på promenad och vi ska mysa lite till criminal minds.

natti

Ovido - Quiz & Flashcards