Näsbykôlla

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Kalina - 11 juni 2009 22:18

Idag kände jag att det har gjort verkan, att jag slutat med mediciner. jag var piggare än någonsin i morse, mår fortfarande bra trots att jag jobbat heldag idag. Känns skönt. idag hade alla ett leende på läpparna då dom kom till jobbet. Festen igår gjorde verkligen att vi fick ett lyft. har fått så mycket positivt från alla idag, alla som tackade för det trevliga.

Gick bra på jobbet idag, börjar lugna ner sig lite nu i telefon och så. jag tror att folk inte har tid att ringa på samma sätt nu, dom har fullt upp med skolavslutningar, semestrar och grejer, nu är det en liten lugnare period tills turisterna kommer.

Köpte med thaimat hem idag, usch och fy, ja inte maten, utan min lathet. Känner att jag verkligen gör ett dåligt jobb i köket just nu, men jag hinner helt enkelt inte, men man får se det såhär. Jag gynnar lokala företag, det är väl bra. :o)

Imorgon fyller min älskade Myra två år, kan inte fatta det. Sentimental som jag är fäller jag en tår. Tänk att det det nu gått två år sedan jag födde min yngsta. Känns lite vemodigt på ett sätt, samtidigt som det är skönt. Flickorna blir större och börjar mer och mer kunna stå och gå för sig själva.

Nu har jag slagit in pakte. En porslinsservis från IKEA, rosa hörselkåpor och en bok om Makka Pakka. Hon kommer bli så klad. Hon har redan fått en stor saccosäck också, men den är redan invigd. :ö)  (gråter en skvätt men är ändå glad)

Ovido - Quiz & Flashcards